4 przydatne wskazówki, jak zwiększyć sprzedaż w internecie
Handel internetowy dla wielu firm stanowi jedyną formę prowadzenia biznesu, natomiast dla pokaźnego odsetka przedsiębiorców jest on ważnym uzupełnieniem działalności stacjonarnej. Zakupy w sieci robi już blisko 80% polskich internautów – nic więc dziwnego, że firmy robią wiele, by zwiększyć sprzedaż w segmencie e-commerce. Sprawdź, jakie działania warto podjąć, by poprawić swoje statystyki, i poznaj …
4 przydatne wskazówki, jak zwiększyć sprzedaż w internecie Read More »
SEO czy Google Ads?
Promocja w sieci to dziś dla ogromnej większości firm jeden z kluczowych sposobów na pozyskiwanie nowych odbiorców oraz umacnianie swojej rynkowej pozycji. Jeśli posiadasz stronę www i chcesz za jej pomocą budować widoczność swojej marki w internecie, prawdopodobnie staniesz przed dylematem: wybrać pozycjonowanie organiczne czy płatne kampanie Google Ads? Dowiedz się, czym różnią się obie …
Jak Google Ads może pomóc Twojej firmie?
Bez względu na to, czy Twoja firma działa wyłącznie w modelu stacjonarnym, czy oferuje również sprzedaż lub usługi online, widoczność w internecie to klucz do sukcesu. Konkurencja nie śpi i aktywnie korzysta z marketingu internetowego, dlatego chcąc jej dorównać, musisz sam wdrożyć konkretne działania. Jednym z tych, od których warto zacząć, są reklamy Google Ads. …
Opinie w sklepie – dlaczego są ważne?
Konkurencja w e-commerce w ostatnich latach stała się bardzo zacięta. W branży, gdzie rywalizacja niewielkich sklepów z krajowymi i międzynarodowymi gigantami jest codziennością, specjaliści od marketingu nie próżnują w poszukiwaniu technik pozwalających zdobyć przewagę na rynku. Jednym z efektywnych, a przy tym niewymagających dużych nakładów finansowych narzędzi, są opinie użytkowników. Sprawdź, w jaki sposób pozytywne …
Już 9 lat przypinania!
Tablica inspiracji Serwis społecznościowy Pinterest przeznaczony do kolekcjonowania i porządkowania zebranych materiałów wizualnych.To doskonale źródło inspiracji, ale też prezentacji swoich pomyslów i idei. Jeśli jeszcze nie masz swojej tablicy powinieneś to szybko zmienić 😉 Skąd nazwa? Nazwa Pinterest wywodzi się z dwóch słów: „pin” (przypiąć) i „interest” (zainteresowania). Pin, czyli co? Oprogramowanie Pinterestu umożliwia użytkownikowi …
Jaki wybrać model współpracy z agencją?
Fixed Price Rozliczanie w modelu Fixed Price zakłada wycenę całego projektu z góry. Koszt projektu jest zazwyczaj ustalany na podstawie wymagań klienta oraz harmonogramu i nakładu prac agencji. Wydaje się więc, że dzięki takiemu systemowi rozliczeń klient otrzymuje oczekiwany produkt w najkorzystniejszej cenie. Realizując projekt, w którym mamy sprecyzowane oczekiwania klienta, a termin realizacji jest …