5 złotych zasad UX na stronie www

Branża e-commerce w Polsce ma się świetnie, klienci chętnie robią zakupy online, doceniając wygodę takiego modelu. Jednak popularność sprzedaży internetowej przekłada się na dużą konkurencję – w Polsce ponad 150 000 przedsiębiorstw sprzedaje w sieci, a trend wzrostowy ma się utrzymywać jeszcze przez wiele lat. Dlatego tak ważne jest zadbanie o to, aby marka była widoczna w internecie. Jednym ze sposobów na to jest pozycjonowanie stron. Jednak czy takie rozwiązanie przekłada się na rzeczywiste efekty? Sprawdź nasz artykuł i poznaj 10 korzyści dla Twojej marki, jakie płyną z kampanii SEO!

Czytaj dalej

10 powodów, dlaczego warto pozycjonować stronę

Branża e-commerce w Polsce ma się świetnie, klienci chętnie robią zakupy online, doceniając wygodę takiego modelu. Jednak popularność sprzedaży internetowej przekłada się na dużą konkurencję – w Polsce ponad 150 000 przedsiębiorstw sprzedaje w sieci, a trend wzrostowy ma się utrzymywać jeszcze przez wiele lat. Dlatego tak ważne jest zadbanie o to, aby marka była widoczna w internecie. Jednym ze sposobów na to jest pozycjonowanie stron. Jednak czy takie rozwiązanie przekłada się na rzeczywiste efekty? Sprawdź nasz artykuł i poznaj 10 korzyści dla Twojej marki, jakie płyną z kampanii SEO!

Czytaj dalej

Wdrożenie HTTPS – dlaczego warto i jak to zrobić?

Na pewno kojarzysz symbol kłódki umieszczonej na początku domeny. Towarzyszy adresom www Twojego banku, portalu informacyjnego, który codziennie czytasz, czy poczcie internetowej. Wciąż jednak zdarzają się strony opatrzone ikoną czerwonej, otwartej kłódki. Wówczas zapewne zapala Ci się ostrzegawcza lampka. Wchodzić? Omijać szerokim łukiem? Wejść na chwilę i szybko uciekać? Większość z nas zdaje sobie sprawę z tego, że strony, które nie posiadają certyfikatu SSL, mogą okazać się niebezpiecznie. Więc jeśli Twoja strona wciąż go nie ma – zmień to jak najszybciej. Jak? Tego dowiesz się w tym wpisie.

Czytaj dalej

Jakie etapy obejmuje podstawowy proces pozycjonowania strony?

Kluczowe w pozycjonowaniu witryny jest stałe zwiększanie jej widoczności oraz posiadanie jak największej liczby słów kluczowych w TOP 10. Znalezienie się w pierwszej dziesiątce wyników na określone słowa kluczowe, jest głównym celem ich promocji.Podstawowy proces pozycjonowania strony internetowej obejmuje między innymi takie etapy jak:

Czytaj dalej

CHCESZ ZACZĄĆ
WSPÓŁPRACĘ?

Dziękujemy za odwiedzenie naszego serwisu. Jeśli jesteś zainteresowany rozpoczęciem współpracy skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą formularza w zakładce 'Porozmawiajmy’.

Studio w Koszalinie

ul. Racławicka 15/17F lok. 209
75-620 Koszalin

office@rhemagroup.pl

+48 94 347 64 45

Biuro w Warszawie

Grochowska 44/1
04-282 Warszawa

filip.stanek@rhemagroup.pl

+48 22 3000 821

Let’s see the future.

© 2021 Rhema Group
contact-section