Imię i nazwisko *
Email *
Telefon *
Na jakim rynku działa firma? Jakie są kierunki rozwoju?
Jaka jest historia marki?
Jakie cechy fizyczne produktu mają być podkreślone przy projektowaniu szaty graficznej opakowania?
Jaka jest cena?
Jakie są mocne i słabe strony w porównaniu z produktami konkurencji?
Jakie są główne konkurujące marki?
Jaką stylistykę oraz formy przemysłowe opakowań stosuje konkurencja?
Jaki jest cel wprowadzenia na rynek nowego opakowania produktu? Czy potrzeba nowego opakowania wiąże się z wprowadzeniem na rynek nowego produktu, czy też opakowanie ma za zadanie odświeżenie wizerunku marki?
Kto kupuje produkt? Co łączy poszczególnych nabywców? Jacy są potencjalni konsumenci (gdzie mieszkają, jakie są ich: wiek, zamożność, wykształcenie, płeć)?
Co wydaje się wpływać na zachowanie konsumentów na rynku?
Co według konsumentów jest największą zaletą produktu? Jak postrzegają obecne opakowanie (jego stylistykę, formę, wygodę, w trakcie użytkowania) Co konsumenci myślą o opakowaniach marek konkurencyjnych? Co chcemy, aby myśleli i czuli konsumenci o produkcie widząc jego opakowanie?
Jakie są specyficzne cechy produktu decydujące o sposobie jego pakowania, transportu i przechowywania? Czy produkty w miejscach sprzedaży eksponowane są według rodzaju produktu, czy według marki?
Czy wprowadzenie nowego opakowania będzie wspierane przez środki przekazu ATL (prasa, radio, TV, outdoor, kino) / BTL (PR, direct mail, materiały POS, akcje promocyjne w miejscu sprzedaży)?
Jaki jest oczekiwany zakres prac agencji?
Jaki jest termin zakończenia projektu i od czego zależy?
Jaki jest Państwa budżet przeznaczony na wykonanie zlecenia?
Proszę podać inne dodatkowe informacje, które Państwa zdaniem mogą okazać się istotne.